طراحی سایت – خدمات حرفه ای وب سایت

۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
خدمات طراحی وب چیست و چرا امروزه هر کسب و کاری به آن نیاز دارد؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و خرید آنلاین، طراحی سایت در مشهد هر کسب و کاری نیاز به استفاده از خدمات طراحی وب برای فروش آنلاین را احساس می کند. این سایت با کادری مجرب خدمات طراحی وب، تبلیغات آنلاین و برنامه نویسی کامپیوتر و موبایل را به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد. هدف این شرکت جلب رضایت تمامی مشتریان با ارائه خدمات با کیفیت و منحصر به فرد می باشد.
به کلیه فرآیندهایی که برای طراحی سایت از ابتدا انجام می شود خدمات طراحی سایت می گویند. این خدمات شامل فرآیندهای مختلفی می شود که هر کدام برنامه ریزی و استراتژی خاص خود را می طلبد. افرادی که این خدمات را انجام می دهند، طراحان و توسعه دهندگان سایت نامیده می شوند.
سایت کار تمامی خدمات طراحی وب سایت را از صفر تا صد با استفاده از بهترین متخصصان این حوزه ارائه می دهد.
خدمات طراحی سایت شامل چه مواردی می شود؟
همانطور که گفتیم خدمات طراحی سایت شامل فرآیندهای مختلفی است. وقتی برای فروشگاه و کسب و کار خود وب سایت ایجاد می کنید، کار شما به همین جا ختم نمی شود و به اصطلاح باید وب سایت را زنده نگه دارید.
در سایت کار خدمات توسعه وب سایت تنها به طراحی وب سایت محدود نمی شود، آنها با ارائه خدمات دیگر سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند. این خدمات عبارتند از:
طراحی سایت
طراحی هر نوع وب سایت بر اساس اصول سئو و از همان ابتدا و به صورت کدنویسی از خدمات ویژه شرکت وب سایت توسط تیم مجرب این شرکت انجام می شود. هدف تیم ما تلاش برای ایجاد یک طراحی وب سایت حرفه ای است که با توجه به نوع کسب و کار مشتری و نیازهای آنها برای شما بسیار بهینه و تخصصی باشد.
در سایت کار طراحی سایت با استفاده از آخرین تکنولوژی های این حوزه انجام می شود.
تولید و مدیریت محتوا
یکی از چیزهایی که به راحتی می تواند مشتریان بیشتری را به سمت سایت شما سوق دهد، ایجاد محتوای تازه و تمیز است. الگوریتم جدید گوگل به این موضوع توجه ویژه ای داشته و امتیاز اضافی به آن داده است. تولید محتوا بر اساس اصول سئو و کاربر پسند یکی از خدمات طراحی سایت است که سایت کار در آن تخصص دارد.
علاوه بر تولید محتوای متنی، به تولید محتوای گرافیکی، ویدئو، عکس، اینفوگرافیک و ... نیز می پردازیم. زیرا ما معتقدیم که یک شرکت موفق باید در تمام زمینه های محتوا عملکرد خوبی داشته باشد.
به روز رسانی سایت
برخی از شرکت ها یا مغازه ها فردی را برای عملیات نوسازی استخدام می کنند زیرا زمان کافی ندارند. متأسفانه مشخص شد که برخی از این افراد به دلیل عدم آگاهی از وب سایت و مفاهیم سئو باعث افت رتبه آن شده اند.
به روز رسانی سایت که شامل افزودن مطالب جدید، اخبار، مقالات و ... می باشد نیازمند رعایت اصول اولیه وب سایت و سئو می باشد. به عنوان یکی از راهکارهای طراحی وب سایت، این فرآیند به صورت حرفه ای توسط سایت کار انجام می شود.
گویانگ بعد از سایت
پشتیبانی سایت که شامل عیب یابی از کدنویسی تا هاست می باشد، منحصرا توسط تیمی مجرب انجام می شود. این سرویس به مدت چندین ماه رایگان است و سپس بر اساس میزان هزینه های طراحی وب سایت، سالانه درصدی دریافت می شود.
سایر خدمات طراحی سایت
شرکت سایت کار خدمات دیگری غیر از موارد ذکر شده ارائه می دهد. این خدمات شامل طراحی بنر، بازاریابی، بازرگانی، طراحی کاتالوگ، طراحی کارت ویزیت و ... می باشد.
نتیجه
در هر فرآیندی، ترکیب همه عناصر باعث جلو رفتن آن می شود. اگر می خواهید وب سایت خود را توسعه دهید، توصیه می شود تمام خدمات طراحی وب سایت خود را به یک شرکت موفق برون سپاری کنید. بنابراین، برنامه ریزی آسان و بهتر است، زیرا هر یک از این مشکلات تغذیه می تواند به کار آسیب وارد کند و اثرات نامطلوبی بر دیگر قطعات و سرویس ها بگذارد.
در کنار خدمات توسعه سایت، خدمات پشتیبانی توسط شرکت سایت ارائه می شود. ما هرگز شعار نداده ایم، اما تمام تلاش ما بر این است که به قول های خود عمل کنیم تا مشتریان عزیز را راضی نگه داریم.

طراحی سایت چقدر اهمیت دارد؟

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
در بحبوحه زندگی در دنیای دیجیتال، طراحی سایت در مشهد یک وب سایت برای هر کسب و کاری ضروری است. اگر شغل دارید و وب سایت ندارید، احتمالاً فرصت های شغلی را از دست می دهید. یک وب سایت می تواند برای پیاده سازی انواع استراتژی های بازاریابی برای کمک به رشد کسب و کار شما استفاده شود.
دامنه تبلیغات اینترنتی بسیار گسترده تر از هر شکل دیگری از تبلیغات است. وب سایت شما نمونه کار آنلاین شرکت شما است. شما می توانید کسب و کار خود را در اینترنت از طریق سایت های شبکه های اجتماعی، انجمن ها و برنامه های تبلیغاتی PPC تبلیغ کنید.
یک وب سایت و استراتژی حضور آنلاین به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را آنلاین کنید. یک وب سایت مهم است زیرا به ایجاد اعتبار به عنوان یک تجارت کمک می کند.
به همین دلیل برای کسب و کارهای کوچک داشتن یک وب سایت مهم است.
نکته مهم دیگر این است که شما توانایی کنترل مشتریان خود را دارید زیرا آنها باید با ایجاد یک وب سایت، توصیفات و حقایق برای پشتیبانی از این فرصت ها به شما اعتماد کنند.
در دنیای دیجیتال امروزی، طراحی وب سایت احتمالاً بیشتر یک نیاز است تا یک هدف، بنابراین در این مقاله به برخی از دلایلی که به شما اشاره ای از موفقیت آنلاین می دهد اشاره می کنیم.
مزایا و دلایلی که چرا داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما مهم است
1. الزامات طراحی وب سایت برای جذب مشتریان جدید
مهمترین عامل برای یک سرمایه گذار و تاجر کسب درآمد و سود بیشتر است، تصور کنید فضای بزرگی وجود دارد که افراد زیادی در آن به طور معمول در آن فعال هستند و از این رو بازار بزرگ و در نتیجه پتانسیل فروش زیاد در آن وجود دارد. . یک بستر است.
هر رهبر کسب و کاری با داشتن یک وب سایت می تواند خود را به این بازار عظیم معرفی کند و مشتریان جدید زیادی به دست بیاورد، این حضور با طراحی زیبا و بهینه وب سایت امکان پذیر است، شما عزیزان می توانید خدمات سئو را تضمینی دریافت کنید. وب سایت شما در جستجوی گوگل رتبه بالایی خواهد داشت و تمام مشتریانی را که می خواهند به صورت آنلاین خرید کنند جذب می کند.
اهمیت طراحی وب سایت برای جذب مشتریان جدید
۲- نیاز به طراحی وب سایت برای افزایش اعتبار برند
داشتن یک وب سایت فوراً اعتبار کسب و کار شما را بهبود می بخشد. این می تواند تاثیر قوی بر مشتریان جدید و قدیمی شما بگذارد و مهارت های شما را برای موقعیت بهتر کسب و کارتان به نمایش بگذارد.
آن را یکی از ابزارهای اصلی خود در نظر بگیرید تا خود را از رقبای راه اندازی سایت خود در سال جدید متمایز کنید.
ویروس کرونا نشان داده است که نقش وب سایت ها در ارائه و فروش محصولات رنگارنگ چقدر مهم است، به طوری که شرکت هایی که اهمیت طراحی وب سایت را جدی نمی گیرند متحمل ضررهای هنگفتی شده و مشتریان دائمی خود را از دست داده اند. ممکن است تعجب کنید. چرا این کار را کردی پاسخ ساده است: شرکتی که نیازهای مشتریان را در شرایط فعلی برآورده کند، اعتماد آنها را جلب خواهد کرد. اگر کاربران نتوانند به شما اعتماد کنند، فروش و درآمد کاهش می یابد. این یک شغل نیست، وقتی کسی وارد تجارت شما می شود و می بیند که شما هیچ دخالتی در فضای اینترنت ندارید، به راحتی اعتماد خود را به شما از دست می دهد.
3- اهمیت طراحی وب سایت برای کنترل بیشتر
رسانه های اجتماعی نوعی فضای اجاره ای هستند. شما همیشه در معرض آخرین به روز رسانی های رسانه های اجتماعی هستید. داشتن یک فالوور اجتماعی قوی برای اعتماد عالی است، اما اگر این تنها راهی است که مشتریان می‌توانند شما را پیدا کنند، نمی‌توانید کنترل کنید.
وب سایت به شما این امکان را می دهد که داستان خود را به روش خود و نشان دهنده واقعی برند خود بگویید. هر ویژگی که نیاز دارید را اضافه کنید و از ایده های خود استفاده کنید.
با ایجاد صفحه در واقع شما مدیر و کارمند خود هستید و نگران فیلتر شدن، حذف شدن یا محدودیت های دیگر نیستید و می توانید به محدودیت ها فکر کنید.
این سایت به شما اجازه می دهد تا کاربران خود را مدیریت کنید. کدام شبکه اجتماعی این همه ویژگی های دقیق را به شما می دهد؟
در بهترین حالت ممکن است شما فقط آمار بازدید از صفحه خود را داشته باشید، اما یک وب سایت برای آمار کاملا دقیق و عینی آماده است.
شما می توانید یک موفقیت آنلاین را با مدیریت مشتریان خود آغاز کنید.
مزایای وب سایت برای کسب و کار
4. سایت سودآور
زمانی که یک تیم طراحی وب قوی مانند Site Associate در کنار خود داشته باشید، ایجاد یک وب سایت حرفه ای می تواند یک فرآیند بدون دردسر باشد.
همچنین، داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما ارزان تر از سایر اشکال تبلیغات است. چاپ یا تلویزیون مزیت وب سایت فعال بودن آن به صورت 24 ساعته و 7 روزه است و می توانید با تغییر و به روز رسانی آن بر اساس نیازهای کاری خود، آن را به روز کنید.
شما می توانید به راحتی وب سایت کسب و کار خود را تهیه کنید و با هزینه ای ناچیز نسبت به هزینه های نجومی سایر تبلیغات فروش را افزایش دهید.
5. نیاز به طراحی وب سایت برای دسترسی آسان مشتریان و محدودیت کمتر فروشندگان
وب سایت شما را می توان در سرتاسر جهان پیدا کرد و به شما این امکان را می دهد که به دلیل جمعیت بیشتر، در معرض دید و فروش قرار بگیرید.
به سایت های وردپرسی بزرگ دنیا نگاه کنید، این سایت های زیبا و جذاب بیشترین سهم فروش را دارند، از سایت خود و سیستم مدیریت آن چه می خواهید؟ سایت های وردپرس تمام ویژگی های مورد نیاز شما را ارائه می دهند و قیمت ها نیز پایین تر است.
همچنین شنبه مهم است تا مشتریان شما بتوانند در هر زمانی از شبانه روز به شما مراجعه کنند. همچنین در صورتی که مدیر نیاز به افزایش تعداد مشتریان در فروشگاه های فیزیکی داشته باشد، یک سایت می تواند میزبان تعداد نامحدودی مشتری باشد. . پرداخت هزینه افزایش ظرفیت فروشگاه شما.
6. صرفه جویی در زمان
دیگر نیازی به توضیح توضیحات لازم محصول برای هزاران نفر نیست، کافی است هر تعداد مقاله در مورد خدمات یا محصول مورد نظر بنویسید و در صفحه مورد نظر قرار دهید.
همچنین، اگر سوالات زیادی از شما پرسیده شده است، می توانید بخش سوالات متداول را اضافه کنید تا در وقت مشتریان و خودتان صرفه جویی کنید.
نتیجه
در این مقاله سعی شده است به کاربرد و اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار بپردازیم و سعی کرده ایم به سوالاتی مانند اینکه چرا باید وب سایت داشته باشیم و چگونه یک وب سایت می تواند فروش را افزایش دهد پاسخ دهیم.
دوستان عزیز می توانید برای طراحی وب سایت مورد نظر خود و ایجاد بهترین وب سایت برای کسب و کار خود از تیم مجرب ما از یاران وب سایت کمک بگیرید.

طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
طراحی سایت در مشهد و  طراحی سایت ریسپانسیو روشی در طراحی سایت است که اندازه و چیدمان عناصر وب سایت را با توجه به اندازه و وضوح دستگاه های مختلف مانند تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت، دسکتاپ و سایر دستگاه ها تغییر می دهد. وب سایت ها بسته به طراحی، دستگاه و مرورگر مورد استفاده متفاوت رفتار می کنند. از آنجایی که اکثر مردم از طریق تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی دارند، طراحی وب سایت واکنشگرا نه تنها برای یک تجربه کاربری خوب (UX) ضروری است. این نیز تاثیر زیادی در بهبود سئوی وب سایت شما و جایگاه آن در گوگل خواهد داشت. طراحی سایت ریسپانسیو باید جذاب، سریع و آسان برای استفاده باشد. از آنجایی که کاربران موبایل همیشه از طریق تلفن همراه خود جستجو می کنند، طراحی و عملکرد یک وب سایت تأثیر مهمی بر برند و محتوای نمایش داده شده در وب سایت دارد. ناوبری آسان وب سایت یا اندازه کوچک و سرعت بارگذاری بالا تنها بخشی از یک تجربه کاربری خوب (UX) در یک وب سایت واکنش گرا است. برای سئوی خوب، به یک وب سایت با طراحی واکنش گرا برای همه دستگاه ها نیاز دارید. هنگامی که کلمه ای در دستگاه تلفن همراه جستجو می شود، گوگل صفحات وب را با طراحی واکنشگرا رتبه بندی می کند. تجربه کاربری (UX) یک فاکتور بزرگ رتبه بندی برای گوگل است، بنابراین باید در طراحی وب سایت در اولویت قرار گیرد. طراحی واکنش گرا یک راه عالی برای استفاده از بازار روزافزون گوشی ها و تبلت ها است.
دلایل طراحی یک وب سایت واکنش گرا چیست؟
قابلیت استفاده از سایت: یکی از دلایل اصلی کاهش زمان کاربران در وب سایت این است که معمولا در بازدید از صفحات با مشکل مواجه می شوند. در نتیجه گوگل از زمانی که کاربر در صفحه شما صرف می کند برای تعیین کیفیت یا ارزش یک وب سایت یا صفحه استفاده می کند. به زبان ساده، طراحی واکنش‌گرای خوب تلفن همراه باعث ایجاد یک تجربه کاربری خوب و برای شما، گوگل می‌شود. پاداش دهنده است و منجر به پاداش بیشتر (رتبه بالاتر) می شود.
زمان بارگذاری صفحه: می دانیم که مهم ترین عاملی که گوگل در رتبه بندی یک وب سایت به آن توجه می کند، زمان بارگذاری صفحات شما است، هر چه سریعتر باشد، رتبه بهتری کسب می کنید. اگر یک متخصص سئو هستید، وظیفه شما این است که صفحات وب را با بیشترین سرعت ممکن آپلود کنید تا رتبه وب سایت افزایش یابد. وب سایت هایی با طراحی ریسپانسیو موبایل معمولا سریعتر از وب سایت های دیگر بارگذاری می شوند. این منجر به تجربه کاربری بهتری خواهد شد و امیدواریم در رتبه بندی صعود کنید. گوگل همچنین تاکید ویژه ای بر سایت هایی دارد که سریع بارگذاری می شوند، بنابراین در بهینه سازی و سرعت بارگذاری صفحه خود تردید نکنید.
Bounce Rate: هرگاه بازدیدکننده پس از گذراندن زمان در وب سایت شما یا بلافاصله وب سایت شما را ترک کند، به آن نرخ پرش می گویند. این عامل ارتباط مستقیمی با زمان صرف شده در سایت دارد و گوگل در ارزیابی سایت، زمانی را که بازدیدکنندگان می گذارند در نظر می گیرد. اگر گوگل متوجه شود که نرخ پرش شما بالا است، مستقیماً بر رتبه شما تأثیر می گذارد زیرا گوگل ناتوانی سایت در پاسخگویی به کاربر را می بیند.
محتوای تکراری: مهم نیست که خزنده های گوگل چقدر پیشرفته باشند، آنها همچنان به متخصصان سئو نیاز دارند تا بفهمند کدام صفحات برای یک وب سایت خاص مهم هستند. برخی از وب مسترها یا سئوکاران اغلب با محتوای تکراری برای انتخاب یک سایت تلفن همراه متفاوت دست و پنجه نرم می کنند. این به این دلیل اتفاق می افتد که حتی اگر URL های متفاوتی برای سایت های موبایل و دسکتاپ داشته باشید، محتوای یکسانی باقی می مانند. اگر به گوگل کمک نکنید بفهمد کدام صفحات مهمتر هستند، محتوای تکراری به رتبه شما آسیب می رساند. نتیجه نادیده گرفتن محتوای تکراری یک سطح پایین تر است.
رسانه‌های اجتماعی: اشتراک‌گذاری اجتماعی یک عامل رتبه‌بندی مستقیم نیست، اما به شما کمک می‌کند مخاطب یا فالوور جدیدی پیدا کنید. طراحی ریسپانسیو، اشتراک‌گذاری محتوا یا صفحات شما را در رسانه‌های اجتماعی برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می‌کند، که به طور بالقوه می‌تواند به شما در جذب بازدیدکنندگان بیشتر کمک کند. وقتی بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید، گوگل متوجه می شود که سایت شما قابل اعتماد است و حاوی محتوایی است که کاربران برای آن ارزش قائل هستند.
اخرین حرف
تنوع تبلت ها و موبایل های راه اندازی شده در بازار بسیار زیاد است و به طور جدی بدون داشتن سایت ریسپانسیو نمی توانید رضایت تمامی مخاطبان سایت را جلب کنید. ایجاد یک وب سایت واکنش گرا به یک ضرورت تبدیل شده است و اگر وب سایتی این فناوری را نداشته باشد، مطمئناً بخش زیادی از کاربران خود را از دست خواهد داد. بنابراین بهتر است هنگام سفارش طراحی سایت خود گزینه های ریسپانسیو را در نظر بگیرید.

طراحی سایت و سیستم مدیریت محتوا و استفاده

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
امروزه افراد زیادی در تلاش برای انجام کسب و کار اینترنتی هستند. فرقی نمی کند که می خواهید یک وب سایت فروشگاهی داشته طراحی سایت در مشهد باشید یا یک وب سایت دانلود موسیقی. در هر صورت، به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) نیاز دارید. در اصل CMS مخفف Content Management System است و شما می توانید با کمک این سیستم محتوای وب سایت خود را آپلود یا تغییر دهید.
در سال های اخیر سیستم های مدیریت محتوای مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب زیادی دارند. اگر می خواهید یک وب سایت راه اندازی کنید، باید یکی از سیستم های مدیریت محتوای مناسب تر را با توجه به نوع وب سایت انتخاب کنید. البته طی چند سال گذشته، ایجاد یک وب سایت حرفه ای او را ملزم به تسلط کامل به مباحث کدنویسی می کرد و اگر با این مباحث آشنا نبود، برای شروع از صفر باید هزینه زیادی صرف می کرد. من مجبور شدم برای یک وب سایت کدنویسی کنم
البته به خاطر داشته باشید که طراحی و کدنویسی یک وب سایت از ابتدا مزایای زیادی دارد، تقریباً هر وب سایت بزرگی از مهارت های کدنویسی استفاده کرده است، اما گران است و بسیاری از افراد خواهان کمترین هزینه در وب هستند. سایت خود را راه اندازی کنید.
ویژگی های سیستم مدیریت محتوا
ویژگی های سانتی متر
با این اوصاف، هر یک از این سیستم های مدیریت محتوا برای نوع خاصی از تجارت و وب سایت مفید هستند. اگر می خواهید بهترین نوع سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنید، بهتر است قبل از شروع به ساخت وب سایت خود با فردی که در این زمینه آگاه است صحبت کنید تا بتوانید بهترین سیستم را انتخاب کنید. با این کار، مطمئناً بهترین سیستم مدیریت محتوا همانی است که مخصوص وب سایت شما نوشته شده است، اما در هر صورت می توانید بهترین سیستم را از نمونه های متن باز و رایگان انتخاب کنید.
هر کدام از این سیستم ها نقاط ضعفی دارند که برای شما بسیار مهم است و شناخت درست این نقاط ضعف و قوت کمک زیادی به شما خواهد کرد. البته به خاطر داشته باشید که سیستم های مدیریت محتوا در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده اند. بسیاری از ویژگی های سفارشی سازی به آنها اضافه شده است. بنابراین، اگر می خواهید قابلیتی به وب سایت خود اضافه کنید، نگران نباشید زیرا این سیستم های مدیریت محتوا امروز دست شما را به طور کامل آزاد کرده اند.
سیستم های مدیریت محتوا معمولاً عملکردهای نسبتاً یکسانی دارند. اما بسیاری از توسعه دهندگان هستند که سعی می کنند با ارائه افزونه های مختلف شانس خود را افزایش دهند. مواردی مانند طراحی صفحات سفارشی و صفحات فرود، آپلود و انتشار محتوا، امکان ویرایش محتوا، ایجاد فروشگاه آنلاین، استفاده از درگاه های پرداخت مختلف،
نتیجه
همانطور که گفته شد سیستم های مدیریت محتوا پلتفرم های رایگان یا اختصاصی برای راه اندازی سریع و ساده وب سایت و فروشگاه آنلاین هستند که انواع مختلفی دارند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. CMS برای سایت های بزرگ نیز مناسب است، اما اگر یک وب سایت تعداد معینی بازدید کننده دارد، بهتر است از نمونه های سفارشی استفاده کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

چرا طراحی سایت مهم است؟

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
ممکن است تعجب کنید که چرا طراحی سایت مهم است. طراحی سایت در مشهد ما پاسخ می دهیم که با جستجوی افراد در گوگل، دیده شدن در اولویت گوگل یکی از اهداف طراحی هر وب سایتی است که مشتریان را به سایت ها و کسب و کارهای بی شماری جذب می کند که با ایجاد یک وب سایت شخصی امکان پذیر است. طراحی وب سایت شخصی مزایای زیادی دارد که در این قسمت با شما در میان می گذاریم.
مزایای طراحی وب سایت سفارشی عبارتند از:
• سودآوری طراحی وب سایت شخصی
اگر هنر خاصی دارید و نمی دانید چگونه آن را ارائه دهید، می توانید با ایجاد یک وب سایت و قرار دادن نمونه کارهایی که می تواند نظر مردم را جلب کند، آن را ارائه دهید. همانطور که می دانید تبلیغات سنتی هزینه زیادی دارد، اما با تبلیغات مدرن که به معنای طراحی سایت بسیار ارزان است، می توانید فعالیت های خود را در این دنیای بزرگ ترکیب کنید و طرفداران زیادی پیدا کنید.
• دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی
اهمیت طراحی وب سایت شخصی بدون محدودیت زمانی و مکانی برای افراد قابل دسترسی است، یعنی افراد به راحتی می توانند مهارت های افراد را در هر زمانی از روز بدون مراجعه به مکان خاصی، تنها از طریق کامپیوتر یا موبایل خود بدانند. تلفن شدن
• تبلیغات مربوطه
تبلیغات در دنیای مجازی و اینترنت به جای مراجعه حضوری و صرف هزینه، زمان و انرژی بسیار آسانتر از تبلیغات سنتی است. تبلیغات در دنیای امروز به راحتی و با کارایی بالا قابل انجام است.
بیشتر بدست آوردن
علاوه بر کسب درآمد با کسب و کار شخصی خود، می توانید با استفاده از تبلیغات در سایت های دیگر نیز به راحتی درآمد کسب کنید.
• جذب مشتریان واقعی
هنگامی که بازدیدکنندگان از سایت شما بازدید می کنند، با هدف خاصی از خرید به سایت شما می آیند، وقتی سایتی را پیدا می کنند که تمام نیازهای آنها را برآورده می کند، قطعا جذب سایت شما می شوند و خدمات خرید یا استفاده می کنند.
• از طریق اینترنت پخش شود
یکی از دلایل اصلی طراحی سایت توسط افراد هماهنگی با دنیای مدرن است، زیرا مردم ترجیح می دهند زمان و هزینه خود را صرف رفت و آمد کنند و ترافیک زیادی را در خانه خود تحمل کنند. یا در محل کار خود باشید و آنلاین خرید کنید.
طراح وب سایت شخصی کیست؟
می توانید شرکت های مختلف را بررسی کنید و یک طراح وب سایت شخصی را برای شروع ساخت وب سایت انتخاب کنید، سپس بسته به نمونه کارها و تیم مورد نیاز خود، در نهایت می توانید شرکت مناسب را انتخاب کنید. یک طراح وب سایت شخصی برای طراحی یک وب سایت شخصی کامل باید سابقه طولانی، دانش بالا، تجربه بالا و همچنین خلاقیت بالایی داشته باشد. پس با انجام تست های مورد نیاز و بررسی نمونه کارهای مورد نیاز تیم، یک طراح وب سایت سفارشی را انتخاب کنید. ویژگی های مهمی که یک طراحی وب سایت سفارشی باید داشته باشد:
• بهینه سازی و بهینه سازی موتورهای جستجو
داشتن سئوی بالا در وب سایت شخصی می تواند کاربران زیادی را به سمت وب سایت شما جذب کند زیرا در نتیجه جستجوی افراد، وب سایت به سئو تبدیل شده و کاربران جذب این وب سایت می شوند.
• گرافیک سایت
یکی دیگر از جنبه های طراحی وب سایت، گرافیک جذاب است. زمانی که افراد وارد سایتی می شوند اگر با گرافیک های جذابی مواجه شوند تاثیر بسیار مثبتی بر ذهنیت بازدید کننده می گذارد.
• سرعت بارگذاری بالا
یکی دیگر از ویژگی های مهمی که طراحی وب سایت سفارشی باید داشته باشد، سرعت بارگذاری بالا است، به این معنی که وقتی بازدیدکنندگان می خواهند وارد سایت شوند، بیش از 3 ثانیه منتظر بارگذاری سایت نباشند. سرعت بارگذاری سایت باید به گونه ای باشد که سایت در 3 ثانیه بازدید شود.
• نمایش سایت در یک صفحه کوچک (پاسخگویی)
یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که هر سایتی باید به آن توجه کند واکنش گرا بودن یا نمایش سایت در تمامی شرایط به خصوص گوشی و تبلت است. همانطور که می دانید بسیاری از افراد از طریق گوشی یا تبلت خود جستجو می کنند، بنابراین اگر صفحه شما در صفحه های دیگر نمایش داده نشود، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.
• شبکه های اجتماعی را متصل کنید
زیرا شبکه های اجتماعی مکانی است که افراد اوقات فراغت خود را در آن سپری می کنند. برای این منظور قرار دادن لینک در شبکه های اجتماعی برای Xordar از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند تاثیر بسزایی در افزایش بازدید وب سایت شما داشته باشد. شبکه های اجتماعی یکی دیگر از مواردی است که کاربران زیادی را به سمت وب سایت جذب می کند.
هزینه طراحی وب سایت سفارشی چقدر است؟
بسته به کاری که در سایت انجام می شود، مبلغ پرداختی متفاوت است.
کدام شرکت برای طراحی سایت شخصی مناسب است؟
شرکت های زیادی هستند که با یکدیگر رقابت می کنند، شما می توانید با بررسی خدمات ارائه شده، دریافت مشاوره و مراجعه به نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت، یکی از آنها را انتخاب کنید.
نتیجه
از آنجایی که دنیای فناوری و اینترنت روز به روز در حال رشد است، اهمیت ایجاد یک وب سایت شخصی به این معنی است که افراد به راحتی می توانند مهارت ها و خدمات خود را ارائه دهند. طراحی وب سایت خود به معنای بیان آثار هنری یا شخصی شما در موضوعات و ایده های سیاسی- اجتماعی یا تحلیلی است. اهمیت طراحی وب سایت شما موضوع بسیار مهمی است که در قسمت های بعدی به شما توضیح خواهیم داد.

بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
 طراحی سایت در مشهد طراحی وب سایتی که از هر نظر بی نقص باشد، راهی مطمئن برای گذار کسب و کار از سنتی به مدرن است. وقتی صحبت از بهترین ها در زمینه راه اندازی وب سایت می شود، ابتدا به مواردی اشاره می کنیم که یک شرکت را بهترین شرکت طراحی سایت در ایران می نامند.
در این مقاله علاوه بر به اشتراک گذاشتن معیارهای بهترین بودن با شما، لیستی از ده شرکت برتر طراحی سایت را به همراه مزایا و معایب، افتخارات و نمونه کارها قرار داده ایم تا انتخاب شما آسانتر شود.
ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت در ایران
کمک قوی
ارائه خدمات پس از فروش موثر و جامع به صاحب وب سایت باید از نان متقاعد کننده تر باشد. اگر شرکتی دارید که خدمات ضعیفی ارائه می دهد. افزودن مطالب بیشتر به سایت، هرگونه مشکل یا تغییر ساختار که نیاز به پشتیبانی داشته باشد باعث سردرگمی و نارضایتی می شود. به همین دلیل، یکی از ویژگی های بهترین شرکت های طراحی سایت، پشتیبانی قوی و طولانی مدت است.
کفایت قیمت نسبت به خدمات دریافتی
رابطه بین قیمت و کیفیت برای بسیاری از خدمات مهم است. البته بهترین ها به دلیل ارائه خدمات زائد، منحصر به فرد و بسیار خلاقانه قیمت پایینی ندارند، اما هزینه خدمات آنها بی دلیل نیست. با مراجعه حضوری به این شرکت ها و یا تماس تلفنی می توانید از قیمت خدمات آنها مطلع شوید.
طراحی اختصاصی وردپرس؟
مورد دوم در مورد بزرگترین نقطه اختلاف بین تنظیم کننده ها و صاحبان مشاغل است. طراحی وب سایت اختصاصی به معنای سفارش از ابتدا تا تحویل پروژه است که اغلب به لطف قدرت CMS مورد استفاده (مانند Php یا ASP.net) علاوه بر سرعت و امنیت، امکان استفاده در قالب خاصی را نیز دارد. فن آوری). آنها رفتند
از طرفی وردپرس بزرگترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است و به دلیل سادگی و سهولت استفاده یکی از محبوب ترین هاست.
اهمیت گزینه مشاوره در این بخش با این واقعیت مشخص می شود که CMS به شما توصیه می کند از یک شرکت توسعه بر اساس نیازهای خود استفاده کنید نه نیازهای خود.
نتیجه
طراحی وب سایت وردپرسی مطابق با نیاز شما با خلاقیت بالا، طراحی زیبا و موثر یکی از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه می باشد. از نمونه کارهای وردپرس این شرکت می توان به Tensor، Medhat Wood، Ahanito و ... اشاره کرد. می توان به طراحی، سایت های قفل هوشمند اشاره کرد. استفاده از قالب های دارای مجوز یا طراحی صفر تا صد قالب، تعامل کامل با مشتری، نصب و به روز رسانی افزونه های لازم، خلاقیت رنگارنگ و پشتیبانی قوی از مزایای این مجموعه است.

لزوم طراحی وب سایت فروشگاهی از منظر تجاری

۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
طراحی سایت در مشهد اکنون با توجه به تغییرات دنیای خرید و تجارت آنلاین، طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از ملزومات اساسی کسب و کار آنلاین است. توسعه علم دیجیتال و رونق اینترنت و فضای ارتباطات آنلاین باعث شده است که افراد زمان بیشتری را در اینترنت بگذرانند، بنابراین مردم همیشه به دنبال مدرن ترین و حرفه ای ترین مکان برای خرید خود هستند. بنابراین ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای برای هر کسب و کاری ضروری است. در فضای وب روش های مختلفی برای تبلیغات و دیده شدن وجود دارد. این وب سایت امکان ارسال اطلاعات کامل در مورد تمامی محصولات و خدمات را در مدت زمان کوتاهی دارد که به تعدادی از سوالات مشتریان قابل پاسخگویی است. استفاده از فضای مجازی و تمایل بسیاری از افراد به خرید آنلاین باعث شده است تا کسب و کارها گام بزرگی برای داشتن فروشگاه اینترنتی داشته باشند. به خاطر داشته باشید که افرادی که به تازگی کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اند اغلب به دنبال طراحی سایت فروشگاهی رایگان هستند. این مشکل توسط بسیاری از افراد و شرکت های طراحی در ایران تشخیص داده شده است که با کمک سیستم های مدیریت محتوا و قالب های آماده پیاده سازی و استفاده شده اند. ایجاد یک وب سایت فروشگاهی رایگان باید با بهترین روش های طراحی وب دنیا انجام شود. معمولا طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی رایگان باید به گونه ای انجام شود که سرعت وب سایت بالا باشد و بارگذاری وب سایت در زمان کوتاه و بسیار سریع انجام شود.
ویژگی های یک سایت تجارت الکترونیک موفق چیست؟
هر سایت فروشگاهی قابلیت ها و عملکردهای خاص خود را دارد. البته باید توجه داشت که برخی از اشیا و توابع در بسیاری از سایت ها ساختار یکسانی دارند. اما بقیه باید به صورت سفارشی ساخته شوند. مهم نیست که با توجه به سلیقه و نیاز خود چه امکانات رفاهی را برای وب سایت خود انتخاب می کنید، معیارها و ویژگی هایی برای ایجاد یک وب سایت فروشگاهی موفق و کاربرپسند وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.
طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو
✔️ طراحی وب سایت را با رایانه های موبایل، تبلت و دسکتاپ سازگار کنید
همه کسانی که آنلاین خرید می کنند به رایانه دسترسی ندارند و از تلفن همراه استفاده می کنند و می توانند هر زمان که بخواهند خرید کنند. اگر مشتریان تجربه خرید خوبی از تلفن همراه خود داشته باشند، مصرف کنندگان راضی تر خواهند بود و در نهایت فروش بیشتری خواهند داشت. برای محبوبیت بیشتر در بین کاربران باید به طور ویژه برای دستگاه های تلفن همراه، لپ تاپ یا تبلت سفارش داد.
جستجوی پیشرفته در طراحی سایت فروشگاهی
تحقیقات پیشرفته در طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی با توجه به نیاز کاربران یکی از قابلیت هایی است که طراحان وب سایت علاقه مند به قرار دادن آن در طراحی سایت فروشگاهی هستند. در گذشته کاربران برای یافتن محتوا و محصولات مورد نظر خود در سایت و فروشگاه باید زمان زیادی را صرف می کردند، اما امروزه با وجود تحقیقات پیشرفته در طراحی وب سایت، می توانند در زمان کمتری موارد مورد علاقه خود را پیدا کنند.
در نتیجه
داشتن برند الکترونیکی قابل اعتماد یکی از راه های افزایش فروش و جذب مشتری پس از راه اندازی سایت فروشگاهی است. امروزه با رشد کسب و کارهای آنلاین، خرید اینترنتی به عنوان یک کلاهبرداری تلقی می شود که یکی از دلایل اصلی عدم اعتماد مردم به خرید آنلاین است. از این رو برای جلب اعتماد مشتریان و نشان دادن اعتبار کسب و کار خود به این محصول نیاز دارید. اعتماد مشتری باعث افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما می شود. از طرفی نمی توانید از این تصویر در صفحات اینستاگرام خود استفاده کنید و فقط می توانید برای جلب اعتماد مشتریان محتوای مرتبط ایجاد کنید. نکته قابل توجه این است که شبهاب وب می تواند خدمات اینستاگرام را ارائه دهد.

اولین مطالب آزمایشی من

۶ بازديد ۰ نظر
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۵ بازديد ۰ نظر
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.