اهمیت طراحی سایت صنعتی

۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
یکی از مهم ترین سوالات بسیاری از صاحبان مشاغل این است که هدف این وب سایت چیست طراحی سایت در مشهد و چگونه به فروش ما کمک می کند؟ با توجه به سن افراد شاغل در این زمینه، این سوال غیرعادی نیست. به همین دلیل در ابتدا به مزایای طراحی سایت صنعتی برای کارخانه ها می پردازیم. قبل از اینکه اینترنت به بخش بزرگی از زندگی روزمره تبدیل شود، بازاریابی برای شرکت‌های صنعتی و تولیدی عمدتاً مبتنی بر استراتژی‌های سنتی فروش مانند نمایشگاه‌های تجاری و تبلیغات در نشریات صنعتی بود. در ابتدا، بسیاری از صاحبان مشاغل از یک وب سایت فقط برای حضور آنلاین خود استفاده می کردند، اما در یکی دو سال گذشته، با رشد بازاریابی دیجیتال و تغییر الگوهای خرید مردم، داشتن یک وب سایت همه چیز نیست. شما به آن نیاز دارید
طراحی سایت صنعتی باید به صورت منحصربفرد برای شما انجام شود تا علاوه بر شناخت برند منجر به فروش بیشتر شود; فروشی که به زمان و مکان بستگی ندارد. امروزه بسیاری از کارخانه ها و شرکت های تولیدی می دانند که وب سایت راهی برای دستیابی به مشتریان فعلی و بالقوه است. حتی اگر کاربر با مراجعه به سایت مشتری یا خریدار نشود، حداقل از حضور برند شما مطلع شده و برای خریدهای بعدی به سایت شما مراجعه خواهد کرد.
عوامل مهم در طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت شرکت ها و کارخانجات تولیدی با سایر وب سایت ها مانند فروشگاه ها، شرکت ها و ... کمی متفاوت است، گروه لاک پشت بر اساس تجربه و مهارت های کسب شده در این زمینه با توجه به سابقه شما اقدام به طراحی وب سایت صنعتی با توجه به موارد زیر می نماید. نام تجاری:
ساده و آسان برای استفاده
یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی یک وب سایت باید به آن توجه کرد، شخصیت مخاطب است. مخاطبان وب سایت های صنعتی و شرکت های تولیدی معمولاً افراد میانسالی هستند که احتمالاً علاقه چندانی به فضای آنلاین ندارند و تجربه زیادی از کار با وب سایت ندارند. به همین دلیل، مهم ترین نکته ای که در طراحی سایت برای کارخانه ها و شرکت های تولیدی باید در نظر داشت، کاربری ساده وب سایت است.
منو و موارد فرعی آن نقش مهمی در کمک به کاربر در جهت یابی سایت دارد. البته هرچه تجربه کاربری بهتری هنگام کار با وب سایت شما داشته باشید، مخاطبان ارتباط بهتری با برند شما برقرار می کنند و احتمال اینکه به نوعی با شما ارتباط برقرار کنند، چه از طریق تلفن و چه از طریق ثبت نام در وب سایت شما، بیشتر می شود. .
استفاده مناسب از گزینه های فراخوان برای اقدام
یکی از اهداف طراحی وب سایت صنعتی افزایش آگاهی از برند است. اما هدف نهایی تبدیل کاربر به مشتری است. یکی از راه‌های افزایش نرخ تماس، استفاده صحیح از گزینه‌های تماس برای اقدام است. به عبارت دیگر، شما باید از مخاطب بخواهید که در زمان مناسب به روش های مختلف با شما ارتباط برقرار کند. به عنوان مثال، برای یک خبرنامه ثبت نام کنید، با شما تماس بگیریم و غیره. اگر فردی را به برقراری ارتباط در مکان و زمان مناسب تشویق کنید، به او این احساس را می‌دهید که یک قدم به برآوردن خواسته‌ها و نیازهایش نزدیک‌تر شده است.
از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید
با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، به بازدیدکنندگان وب سایت خود می گویید دقیقاً چه کاری انجام می دهید. بسیاری از شرکت های تولیدی دارای زنجیره تامین طولانی هستند. آنها با کمک تصاویر محصول باکیفیت خود، مشخص می کنند که چه دستگاه، قطعه یا ماده ای را طراحی و تولید می کنند.
نمایش مناسب شعارهای تجاری
در چند ثانیه اول پس از ورود کاربر به سایت شما، مشخص کنید که آیا او لید است یا خیر! شعار صفحه اصلی شما یکی از تاثیرگذارترین عناصر بر روی کاربر نهایی است. با استفاده از این شعار می توانید خیلی ساده و موثر به کاربر بگویید که چه کاری انجام می دهید و ارزش استفاده از خدمات و محصولات شما چیست.
نتیجه
بر اساس نیاز و اهداف مشتری، عناصر قراردادها ممکن است تغییر کند که در جلسه مشاوره و نیازسنجی به آن خواهیم پرداخت. پس از مشخص شدن نیازها و اهداف پروژه طرف و ارائه پیشنهاد، قرارداد به طور رسمی مورد توافق قرار می گیرد و مراحل زیر انجام می شود. بسته به نوع وب سایت (شخصی، فروشگاهی، شرکتی و غیره) و املاک درخواستی، زمان تحویل و تحویل متفاوت خواهد بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.