طراحی سایت با وردپرس یا HTML/CSS؟

۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
وردپرس یک CMS منعطف است که به چندین کاربر اجازه می‌دهد تا طراحی سایت در مشهد وب‌سایت‌هایی را بدون کدنویسی ایجاد و اجرا کنند. در حالی که سفارشی کردن یک سایت HTML ساده تر است، نگهداری سایت وردپرس دشوارتر خواهد بود. با یک وب سایت HTML؛ دیگر نگران سازگاری افزونه یا نگهداری سایت نباشید. با این حال، زیرا برای ایجاد هرگونه تغییر به یک توسعه دهنده نیاز دارید. شما نمی توانید سایت خود را کنترل کنید.
اکنون که تفاوت بین ایجاد و نگهداری یک سایت وردپرسی و ایجاد و نگهداری یک سایت HTML را به تصویر می کشیم، بیایید با رفع یک تصور غلط احتمالی شروع کنیم. آیا وردپرس از HTML استفاده می کند؟ ابتدا اجازه دهید هزینه ایجاد یک سایت HTML را بررسی کنیم. استخدام یک آژانس برای ایجاد و طراحی وب سایت شما از ابتدا گزینه بسیار گرانی است که ده ها هزار دلار هزینه دارد. استخدام فریلنسر بسته به نرخ ساعتی و مدت زمان پروژه ارزان تر است، اما بسیار متفاوت است.
تخمین هزینه نگهداری یک وب سایت HTML دشوارتر از تخمین هزینه ساخت یک وب سایت است. چون بستگی به توانایی کدنویسی شما دارد. اگر مهارت کدنویسی ندارید، باید یک توسعه دهنده را استخدام کنید تا هر گونه تغییری در سایت شما ایجاد کند، حتی کارهای ساده ای مانند افزودن محتوای جدید یا درج تصاویر. شما باید یک توسعه دهنده را برای چند ساعت استخدام کنید.
از آنجایی که می توانید محتوای جدید اضافه کنید و بیشتر کارها را بدون پرداخت هزینه به توسعه دهنده وردپرس انجام دهید، اجرای یک وب سایت HTML از وب سایت وردپرس گران تر است.
تفاوت بین استفاده از وب سایت های HTML و وردپرس برای سئو
وردپرس SEOrako
وردپرس به شما این امکان را می دهد که به راحتی متن، متن توضیحات، عنوان و URL سفارشی خود را در داشبورد خود سفارشی کنید، بنابراین نیازی به ویرایش یک خط کد ندارید.
همچنین می‌توانید از بین هزاران تم طراحی وب‌سایت تلفن همراه واکنش‌گرا انتخاب کنید. نصب و فعال‌سازی یک تم واکنش‌گرا تنها چند کلیک طول می‌کشد و دیگر نیازی نیست نگران تعریف متا تگ‌های نمایشی، تنظیم متن برای عرض یک نمایشگر یا افزودن درخواست‌های رسانه باشید.
اگر تجربه یا دانش کافی در زمینه سئو ندارید، می توانید چندین افزونه وردپرس را دانلود یا خریداری کنید تا به شما کمک کند. افزونه هایی مانند Yoast SEO، WP Rocket و Redirection به شما این امکان را می دهند که بسیاری از سئو و جنبه های فنی سایت خود را کنترل کنید.
HTML در هر SEO
راه های زیادی وجود دارد که می توانید صفحه HTML خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید - فقط باید بدانید که چگونه. افزودن کلمات کلیدی به پست ها و صفحات خود، پیوند دادن به صفحات داخلی و خارجی، و بهینه سازی URL ها، تگ های عنوان، تگ های عنوان، توضیحات متا و متن جایگزین تصویر، همگی بهترین روش های شناخته شده هستند.
اما برخلاف پلتفرم‌های ساخت وب، نمی‌توانید از دکمه‌های داشبورد یا افزونه‌های شخص ثالث برای کمک به شما در انجام این مراحل استفاده کنید. در عوض، باید وقت خود را صرف ایجاد برچسب ها و کدهای مناسب برای سایت خود کنید یا شخصی را برای انجام آن استخدام کنید.
در حالی که بهینه سازی سئو درون صفحه در مراحل ذکر شده در بالا نسبتا آسان است، بهینه سازی سئو فنی شما بسیار دشوارتر خواهد بود. به عنوان مثال، افزودن منوها و طرح‌بندی‌ها به سایت شما نیاز به زمان و کدنویسی دارد، در حالی که وردپرس ویژگی‌ها و افزونه‌های داخلی را برای افزودن این ویژگی‌ها ارائه می‌دهد.
خلاصه
با توجه به تفاوت ها، مزایا و معایبی که در مورد انواع طراحی سایت برشمردیم، این شما هستید که تصمیم می گیرید که آیا هر کدام از آنها برای هدف شما مناسب هستند یا خیر. اگر در مورد سایت های وردپرس و HTML سوالی دارید، می توانید در قسمت نظرات زیر همین پست از ما بپرسید. فراموش نکنید که برای تمامی خدمات طراحی سایت از جمله طراحی سایت شرکتی می توانید روی تاس حساب کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.